Hot stone massage

Hot stone massage is precies wat de naam zegt: masseren met warme stenen. Deze massage met de ‘Hot Stones’, zwarte basaltstenen met een perfecte vorm opgewarmd tot ca. 50ºC (temperatuur wordt aangepast aan de wens van de cliënt), is dat ook een bijzondere ervaring. De speciale basaltstenen, rijk aan ijzer en magnesium, worden verwarmd en toegepast bij massage van gezicht en lichaam. Alle stenen zijn zorgvuldig geselecteerd op basis van vorm, gewicht, warmtegeleiding en energieniveau (uniek door de vulkanische oorsprong van iedere steen).

Deze behandeling combineert intuitieve massage met de voordelen van de verwarmde basaltstenen en de heilzame werking van essentiële oliën. Hierdoor kunt u rekenen op een ontgiftende, afvoerende en ontspannende werking, het verbetert het spieren- en bottenstelsel, het verzacht zenuwpijnen en uw hormonen komen in balans.

Bij praktijk praktijkzielsgeluk worden hot stone massages gegeven van maximaal 15 minuten. Daarna is een klankmassage een hele goede aanvulling. (zie informatie klankmassage

Als er spierspanningen en/of spierknopen aanwezig zijn, worden deze met een absoluut pijnloze methode weggemasseerd!

Hot stone is geschikt voor mensen:

• het pijnloos(!) wegmasseren van spierknopen
• rug-, schouder- en nekklachten
• reumatische klachten
• spier- en zenuwpijnen
• rug- en/of nekpijn
• botafwijkingen
• hoofdpijn of migraine
• slechte doorbloeding
• luchtwegaandoeningen
• burn-out of die algemene moeheid en zwakte voelen.

N.B.: ik masseer met 2 triggerstenen, die in aanraking komen met de huid (deze stenen worden na iedere behandeling gereinigd). De andere stenen worden op een handdoek gelegd, dus geen huidcontact voor o.a. hygiëne.

Cursus hot stone massage en triggerpointmassage, klik hier voor meer informatie

Door de steun en begeleiding die u ontvangt bij Praktijk Zielsgeluk, kunt u even op adem komen en werken aan het opbouwen van uw eigen kracht.

Uw eigen probleemoplossend en zelfhelend vermogen wordt geactiveerd waardoor uw kwaliteit van leven verbeterd.

• Hot stone- en triggerpointmassage cursus, klik dan hier
  • Klankmassage, klik dan hier
  • Triggerpoint massage, klik dan hier
  • Als u interesse heeft of vragen, kunt u bellen naar 06-40806851, 06-19729253 of e-mailen naar info@praktijkzielsgeluk.nl